23 Jun 2010

Dunia ku..

       Dah 3 minggu aku resign.Skang duk mah jer..Setiap hari rutin harian ku kemas rumah, masak, jaga anak2 yang lincah nie..and surf internet.Tak lah boring sangat..2 hari lps, baru je benti buat kueh untuk anta kedai..emm akk aku tak niaga lagi..so biz kueh aku pon terhenti laa..Apa lagi, masa akk aku benti niaga tu aku baru je beli barang2 tuk wat kueh lebih kurang RM70++.Nampaknya tak dapat nak cari modal semula.Rugi..rugi.. 
              Takpe,takpe...biar aku wat kueh untuk suami tercinta aku everyday, lagi pulang modal..Pahalaaa...Walaupon dia tak kuat makan, ciput je..aku dah puas hati klu dia bawa bekal gi keja..
     
         Camni lah aku..setiap hari dengan duniaku..namun aku bersyukur kerana dapat melihat anak2 ku membesar depan mata serta melambai suamiku pergi keja serta menunggu dia pulang dari keja dengan penuh rinduu..Bahagia sekali..Tuhan..Ku bermohon agar Kau kekalkanlh kebahagiaan ini hingga ke akhir hayatku..Amin..
   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan